All you need is for one person to think you're cool, and you're in.

Hello! Har lite ont i huvudet och det beror nog på att jag är rätt så trött. Har vaknat rätt tidigt de här senaste dagarna vilket inte är så skönt. Men att jobba dagpassen är skönare då man hinner göra annat på kvällen, även om inte dagpassen är mina favoriter. Jag är inte en morgonmänniska helt enkelt.

Slutade tre, fick skjuts hem vilket var najs då kollektivtrafiken på söndagar inte är så trevlig. Kom hem, och slocknade på min systers säng. Varför är det alltid skönare att sova i andras sängar? När jag vaknade var jag nästan ensam hemma, när syrran stack så satte jag på ett par True Blood avsnitt. Sedan förra sommaren har jag slackat när det gäller den serien.. fattar dock inte varför, den är så underbar! Har dessutom lovat Elise att se alla avsnitten som jag inte har hunnit se, innan hon är tillbaka från Turkiet. Hennes favoritämne att diskuterar är just True Blood. :P

Igår efter jobbet mötte jag upp världens sötaste Hibo i Rinkeby där vi gick och käkade på den kända Askebygrillen. Har alltid velat testa deras mat och igår blev det så. Vi satt och snackade ett tag innan jag och syster drog vidare. Vi hade inget för oss så vi gick till Reactor där det tydligen var 70-tals show. Jag som älskar 70-talet och nästan allt som har med det årtiondet att göra var ju helt exstatisk. Det bjöds på dans- och sånguppträdanden, modeshow och underhållning. Trevligt! Nu är jag riktigt trött, ska nog läsa lite eller se på mer True Blood sedan sover jag. Imorgon är jag lediiiiiiiig
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0