gotta let go

Hellu! Har gjort mig hemmastadd här i Eskilstuna, känns som att allt börjar falla på plats, jämfört med i söndags då jag var helt borta. Har lärt mig det mest grundläggande om staden och jag som suger på att navigera mig och har världens sämsta lokalsinne. Men eftersom att Eskilstuna är så pass litet så går det ganska bra för mig. Har träffat de nya klasskamraterna, det är fortfarande lite awkward sådär, men det går nog bra snart. Pallar bara inte börja om allt nu med att skaffa vänner och skit.. Blä. Men vad ska man göra? Vill inte vara ett äckel som går omkring själv.

Igår kväll var vi iallafall på ett stället, vet inte om det vart en klubb som de hyrde eller inte, men vi körde massa lekar och skit så man ska lära känna varandra i klassen. Det var faktiskt sjukt roligt! Haha! Efter det gick de vidare till en klubb där alla nya studenter var, men åkte hem istället.

Idag har jag haft en lektion, sedan kom jag hem. Klockan fyra ska jag tillbaka till stan för en fika med klassen och en rundvandring i stan. Ska bli trevligt! Det enda "stora" problemet jag har nu är studentlitteraturen. Hmm.. det ska bli intressant.


Kommentarer
Postat av: Zoe

Tjoooo woman:D hoppas du har det bra!! haha o jag fattar vad du menar med att man MÅSTE make friends, panik liksom... fast det kommer ordna sig i raketfart, tro mig!! Love sistah <3

2010-08-31 @ 16:01:32
Postat av: soraia

snyggo! paniiik den första dagen, var största loner så äcklig! men det är lugnt, alla är lika äckliga ändå haha :D kärlek sistah! <3

2010-09-01 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0