hells only one stop away

Sorry för en väldigt torr uppdatering, jag har så mycket läxor just nu. Har pluggat i väldigt
många timmar nu kan jag berätta. Åh. Skolan suger verkligen väldigt mycket just nu.
Det som jag är glad för är att jag har fått tillbaka lusten att plugga. Vet inte, nu kör jag
stenhårt och jag bryr mig åtminstone. Istället för att vara helt likgiltig. Okej. Jag lovar att
komma med många inlägg imorgon. Nu ska jag fortsätta att plugga, antagligen till långt
in inatt. Wish me Luck! God Natt

MGMT - Kids

Kommentarer
Postat av: venus

tell me about the feeling...har fett med ångest men som tur är är det bara en månad kvar..typ

2009-04-29 @ 21:18:52
Postat av: soraia

Ja.. Ångest till 1000. Det är sjukt jobbigt att vara efter. Men nu har jag lyckats komma ikapp lite. Jag tror det gäller att hitta ett mål eller ngt. Annars funkar inget

2009-05-01 @ 23:06:41
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0