Chris Angel wouldn't find a way

Hej! Ett ganska sent "första" inlägg, har haft mycket för mig idag. Har hunnit växla pengar,
köpa lite nödvändiga saker som pyjamas och underkläder. Kan inte vara med de
andra tjejerna i min pinsamma somaliska baati (somalier fattar).

Skoldagen var helt OK, vi hade bara en kort idrottslektion där vi som sagt hade
redovisning i hjärt och lung-räddning. Efter det fick vi dra till Emilla's pappas sushi
restaurang för sista gången ): Vi tog massa bilder som minne som jag lägger upp lite
senare ikväll. Sista timmarna fick vi åka till Gamla Stan med b-klassen för en vandring
runt Gamla Stan med Anto som guide. Det var så längesedan jag var där, det är sjukt
fint och mysigt! Det drog ut på tiden som fan så jag missade halva hemspråket, fick
skippa det. Vi har btw inget modersmål nu 3 veckor fram, yey! :)

Det var roligt med mamma i stan, det var länge sedan jag umgicks med bara henne.
Efter det har jag hunnit plocka fram kläder. Nu är jag hos storesyskonen och ska käka
middag här, och eventuellt hämta resväska, kamera och fickpengar. Supersnällt av de!
Vi hörs senare då jag lägger in bilder. Piiiiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0