home, sweet home

God Kväll! Jag är äntligen tillbaka från Italien! Det har varit hysteriskt kul/tråkigt/lärorikt/jobbigt.
Allt på en och samma gång liksom. De första dagarna av resan var sjukt rolig, men sedan
började dramatiken sakta men säkert komma. Människor är så himla desperata och äckliga
så man inte kan fatta det. Alla började bråka, en kille fick åka till sjukhus (stackare), folk hade
sex med random people, man såg klasskamraters nya sida. Man ser verkligen hur människor
förändras.

Men det positiva övervägde nog degenitivt det negativa och vi hade oftast jätteroligt.
När man har med sig vissa människor så kan en tråkigt dag bli hur rolig som helst. Det bästa
måste nog vara att jag blev vän med människor som jag annars inte skulle bli och jag lärde
känna underbara människor. Nästa gång jag åker till Italien blir det defenitivt under andra
omständigheter och defenitivt med andra människor. Måste ändå erkänna att italienare är
grymt sköna människor. Sjukt sociala, men de flesta är äckliga och hur flörtiga som helst. Blä.
Män erbjöd oss ut, tillbaka till deras hotell, de tafsar, kommer upp och dansar med en och
jättekonstiga saker. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer. Jag lägger upp massa bilder
imorgon eftersom att Emilla råkade få med min kamerasladd. Puss.

jag efter en shoppingtur. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bästa uppdaten jag har läst från någon som handlar om rom-resan hahaha XD, du ser ut att ha en rolig shopingtur ser ja hehehe, run as fast as you can :P

2009-04-23 @ 20:16:37
Postat av: Anonym

ja skrev kommentaren :P

2009-04-23 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0