I can't keep myself, and still keep you too.

God Morgon gott folk! Lovet börjar sakta dra sig mot sitt slut, och det är helt OK.
Jag har hunnit vila upp mig som fan och jag är nästan helt frisk nu. Hoppas allt
är bra med er och att ni slipper bli sjuka för jag har hört att det är sjukt många
som har lyckats få det.

Igår funkade inte interneten hos oss vilket betyder ingen uppdatering.
Men igår tog jag iaf småsyskonen och mammas kompis dotter till bion i Kista.
Vi såg den animerade filmen Mosters vs. Aliens. Jag som älskar animerade och
tecknade filmer gillade den här rätt så mycket. Rolig var den också. Och en av
karaktärerna spelades av Seth Rogen som spelar Dale Denton i Pineapple Express,
bara det gjorde filmen mycket roligare.

Idag är jag hos min mormor med lillebror. Vi sovde över här igår och det ska
vi idag med. Vid tre ska jag dock dra till Emillas hus, hon bor bara en station här
ifrån. Jättenära! Vi ska se på film, åka longboard och bara umgås, det var så länge
sen jag såg de där tjejerna. Ska dessutom visa de spelet hotel626, haha vill höra
henne och Aldonas skrämda skrik, haha. Nu ska jag läsa lite innan Oprah kommer.
Vi hörs, peepz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0