i could never imagine this happening

God Kväll! Hoppas ni har en jätterolig Valborg. Tat lugnt med drickandet nu bara.
Det stod i tidningen att ungdomarna kommer att dricka sjukt mycket ikväll. Palla.
Men ta det lugnt bara, vet er gräns, för det finns många som inte vet sina gränser.

Den här dagen har vart jättehärlig. Jag ska absolut inte klaga, det var väldigt sköna
lektioner idag, vi slappade mest. Vi började klockan 10 idag med årets Revy. Behövde
sovmorgonen idag, la mig vid ett-två igår eftersom att jag skrev en labbrapport och en
läxa. Pjuh. Skönt att det är över! Revyn var helt OK, vissa stunder var sjukt roliga. Haha.
Vädret var hur fint som helst idag. Vi fick dessutom vattenmeloner idag vid lunch, snacka
om att det är najs nu när det var soligt. Somrigt som fan! Vi satt ute och åt de medans vi
dansade till Beyoncé :D. Efter skolan åkte jag hem, städade och sedan kom Aldona till
mig eftersom att vi skulle åka gemensamt till Fridhemsplan. Där mötte vi upp Elise, Zoe
och AnnaClara för att käka på donken. Var sjukt sugen på deras pommes idag..
Vi drog hem till AnnaClara efter det och tog det allmänt lugnt. Trevligt var det på hennes
balkong i hennes sjukt fina lägenhet! (Om du läser det här Annis så älskade jag ditt
runda fönster. Adore!). Gick därifrån tidigt för att vara med familjen. Vi gick till en majbrasa
här i Husby Gård. Ja. Nu sitter jag här eftersom att det blev sjukt kallt. Bjuder på lite bilder
från dagen innan jag sticker för att se på Criminal Minds. B Cool, Stay in school!



Kommentarer
Postat av: Annis

Hehe klart jag läser :D man tackar :D

2009-05-03 @ 11:48:09
URL: http://stoldgods.blogg.se/
Postat av: soraia

Hahaha yey :D

2009-05-03 @ 13:20:45
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0