i just want to give it all to you

Nojjig. Nojjig som fan är jag nu. Jag är mer nervös än glad faktiskt.
Det här är första gången jag kommer att resa utomlands utan någon familjemedlem.
Kalla mig barnslig, men jag vill inte åka nu känns det som. (Okej, självklart VILL jag,
men det är mycket blandade känslor). Det är bara 6 dagar, det kommer gå finfint.

Jag har iallafall fixat all packning, alla pengar är växlade. Det känns bra, men det
känns också som att jag glömmer något. Haha det är alltid så. Nu ska jag bara ta det
lugnt. Ska antagligen se på Criminal Minds och The Hills snart, sedan ska jag ta och
lägga mig till ett. Vi alla tjejer har lovat att ringa varandra så att ingen råkar försova sig.
Får sitta med Aino på flygplanet samt bussen, den där bruden är fan hysterisk.
Vi ska sitta där på bussen antagligen helt jävla hyper och höga på socker, hon hade
lovat att ta med sig Marabou hah! :) Åker från Husby med Venus, det ska bli roligt!
Det är storebror som tar oss dit, dessutom ska lillasyrran också åka med. Yay!
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0