i know something's wrong, like i don't belong

Hej! Nu var det äntligen lördag och nu får man vila och pusta ut ett tag innan skolan
börjar igen. Hoppas ni har en trevlig lördag. Min kommer vara väldigt lung och skön.
Har vart med syskonen i Kista galleria och kollat runt i affärer och växlat pengar.
Bjöd på mat och glass också. Nu har jag vilat hemma ett tag innan jag ska möta upp
Ifrah om inte jag har fel. Vi ska nog mest ta det lugnt, prata lite under en promenad.
Vi måste catch up med allt som vi har missat i varandras liv. Det var länge sen jag såg
henne :). Det är galet fint väder ute idag, se till att vistas i solen idag, kanske försvinner
den imorgon? Imorrn vet jag iallafall att jag ska på picknick med familjen. Trevligt!
Vi hörs gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0