I tried to be chill, but your so hot that I melted.

God Morgon, människor! Nu börjar den här dumma förkylningen eller vad man ska
kalla det, försvinna. Luktsinnet börjar sakta komma tillbaka. Jag har inte alls ont i
huvudet nu, tack och lov. Och jag kan vara uppe ett långt tag, utan att känna yrsel
eller att jag kommer frysa ihjäl. Snart där!

Igår åkte jag till Kista Galleria med syster som skulle köpa kläder. Hon hittade
tyvärr inget. Men jag hittade massor, fast än jag inte kan slösa några pengar...
Det är nog alltid så. När man vill ut för att verkligen shoppa så hittar man inte
mycket, men när man inte har pengar som hittar man massor. Jag hittade iaf
en stor kofta från BikBok som bara gick på 75:-! Skynda er dit, det är nämligen
halva reapriset på massor av varor. :) Vi hörs senare, här ska städas för jag får
gäster sen. Piiz!


Ett av 2008's höjdpunkter. Saknar.

Kommentarer
Postat av: Aisha

SÅÅÅ VACKERT!!!;o Asså hans texter...är..så..jävla..fucking..bra..

Han skriver inte bara..han gör en historia och han är real.. därför vi alla älskar honom!

2009-04-07 @ 23:23:22
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Soraia

Ja precis det är det jag tycker! Han delar verkligen en historia med oss som får en att tänka till och de stannar med en för alltid. Jag älskar honom, verkligen. :(

2009-04-07 @ 23:42:23
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0