i.can't.do.this.all.on.my.own.no.im.no.superman.

Go' Kväll Snyggon! Nu har jag försökt trixa lite med designen, ingen big deal men ändå lite
bättre. Som ni kanske märker så har jag inte riktigt fått grepp om det här... Men jag försöker
och snart är jag nog ett riktigt proffs ska ni se! Hoppas er helg har varit bättre än min, för
imorrn börjar jobb och sånt för vissa medan andra bara får njuta av det sköna lovet.
Awesome-ness. Aja. Nu ska jag nog ta hand om liite mer på min design, sedan är det lite
avsnitt av Scrubs innan jag tar och lägger mig. Hah, vet ni vad? Jag har suttit vid datorn
sedan klockan fem idag. FEM. Pathetic. Kanske något jag skulle kunna vänja mig vid?
Nej, usch nej. God Natt!

(Imorgon klockan tio amerikansk tid, dvs klockan 4 på morgonen för oss, har the Hills
säsong 5 premiär! Yaay, har längtat som fan. Det verkar bli en riktigt smaskig säsong!)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara jag eller har hon (orange) sjukt smala lår? Eller så kanske det är vinkeln bilden är tagen ifrån :S

2009-04-08 @ 14:36:24
Postat av: soraia

Oj, har aldrig märkt det. Hon HAR väldigt smala lår!

2009-04-09 @ 11:26:21
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0