im thinking of tangerine trees and marmalade skies

Hej! Sorry för en väldigt dålig uppdatering. Jag har så mycket att tänka på just nu
och det mesta handlar ju självklart om skolan. Det är så himla mycket att fixa här och
där.. Jag vet inte ens var jag ska börja. Det enda jag vill är att käka glass i balkongen
med musik i öronen. Åh.. Men så får man inte ha det, tyvärr. Det är alltid lika jobbigt att
stiga upp på morgonen och jag vill bara ligga kvar. Vad är felet liksom!?

Ni tycker säkert att jag bara klagar och är otacksam, men jag vet inte. Det känns som att
något är fel. Att något fattas. Jag har tappat all lust till allt nu för tiden. En "kvart"-livskris?
Tönt.

Kommentarer
Postat av: hibo

shit! fett synd, kan bara säga... Sommarlov sooon :D

2009-04-28 @ 16:16:27
Postat av: soraia

Ja verkligen! Lääääängtar!

2009-05-01 @ 23:04:59
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0