let there be light

God Kväll! Föreläsningen gick jättebra, den var självklart intressant och bra.
Det som är extra bra är att föreläsaren är ung och och typ rolig istället för en äldre man.
Han kan liksom relatera lättare till oss, och därför blir det lättare att lyssna och vara
uppmärksam. Synd att Ifrah inte kunde följa med, vet att du ville vara där haha ;)
Äckligt att några okända skumma killar sen kommer och börjar ragga, ge upp?

Hoppas inte ni missade premiären av Ugly Betty som jag gjorde, får se på reprisen.
Desperate Housewifes var som vanligt superspännande! Synd att inte Christine gick
efter. Haha, snacka om att använda dumburken för mycket.

Aja, nu ska jag ialla fall ta och lära mig lite om hjärt och lung-räddning, måste nämligen
redovisa det imorgon. Imorgon väntar en lång skoldag med guidning igen. Jag kommer
nog antagligen att missa modersmålet. Vi som måste redovisa också! Gah.
Efter skolan ska jag dra och shoppa lite små grejjer med mamma. God Natt, Sov Gott!

Quiero sentir el sol en mi rostro / I want to feel sunlight on my face by elreylagarton.

Kommentarer
Postat av: Aniza

HAHAHA var det green card folket som raggade dig?:D

2009-04-15 @ 21:38:56
Postat av: soraia

hahahaha jaaaaaaa :D refugeez

2009-04-15 @ 23:14:50
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0