något så nära kan vara så långt bort

Har lagt upp lite bilder från Italien nu, det är mest turistbilder kanske inte några roliga
och smaskiga bilder. De kan jag antagligen lägga upp någon annan gång eftersom att
min kamera dog och att jag fick ta bilder med Aino's kamera, lägger upp så fort jag får de.

Kom precis hem från en skön promenad i det fina vårvädret. Det är sjukt härligt med sol-
nedgången, blommorna som börjar komma fram och när man hör fåglarna kvittra. Träffade
på Yas och Sana på promenaden, de där tjejerna är hysteriskt roliga! Sommarn börjar
komma, sakta men säkert! Och nu är det äntligen helg :D

bilder från promenaden

 



 

  

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0