now.lets.have.some.fun.

Go' Dag! Det är påsklov! Jag älskar det här landet med deras femtioelva lov.
I många länder har man typ bara sommarlov. Tack Gud, det behövs, de här
loven alltså. Ja. Som ni kanske märker så har er usla bloggerska inte bloggat
på vääldigt länge. Jag var utan internet ett par dagar och sedan har jag varit
väldigt sjuk under de senaste tre dagarna. Ni fattar inte hur sjuk jag har varit.
Det var förjävligt. Men nu är det bättre, tack och lov.

Under veckan har det varit mycket skolarbete och så, som man nu slipper.
Var hos en läkare i fredags och vet ni vad? Fick reda på att jag har astma.
Hah. Inte najs. Har fått en sån där inhalator som jag måste bära på jämt.
Efter det var jag i vårdcentralen och skulle testa mig ifall jag var allergisk
mot något (vilket jag antagligen är, gissar på pollen. och katter.) och jag fick
världens konstigaste sjuksköterska som skulle sticka nålen i mig. Det tog
tid att hitta mina ådrar och hon var väldigt hårdhänt. Jag fick panik när jag såg
den där gigantiska sprutan, fick faktiskt en tåre i ögot, tragiskt nog.
* Nu ska jag vila lite, har en sprängande huvudvärk. Vi hörs väl snart!


MGMT - Time to Pretend

Kommentarer
Postat av: Aisha

Haha jag har också astma! Vi bildar klubb!;P

2009-04-05 @ 18:16:09
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0