ovan molnen är himlen alltid blå

Hej! Snart är det helg, veckan har gått jättefort, jag är förvånad. Man vet inte var tiden
försvinner egentligen. Hoppas er dag har varit bra, det har min vart! Vaknade dock upp
väldigt trött eftersom att jag lade mig sent. Skippade frukosten, har aldrig gjort det förut.
Kände mig så läskigt mätt imorse. Vid perrongen när jag och mamma ska ta tåget kom
jag på att jag hade glömt plånboken hemma, skulle betalat bussavgiften till läraren.
Fick springa tillbaka hem och hämta de. Kanske inte världens bästa start på dagen?

På svenskan skulle ju vi haft vårat tal, vi hann inte göra det eftersom att tiden inte räckte till.
Yey, tur det för jag kunde inte mitt tal utantill. Resten av dagen flummade vi på som vanligt,
och en stor del av dagen gömde jag mig för naturkunskapsläraren som säkert skulle fråga
mig var min labbrapport var. Oh, ofta jag kan säga till henne att jag inte orkade göra den
och att jag inte har någon ork till att plugga nuförtiden.

Nu ska jag käka lunch - får bli gamla, hederliga pommes. Sedan måste jag duscha, fixa
håret, köpa några sista grejjer och sova lite. Inatt åker jag! Det ska bli galet roligt, hoppas
bara jag inte har haft för höga förhoppningar. Vi hörs senare! Mwah!

 
Jelly candy by bananagranola.

Kommentarer
Postat av: Aniza

Åh Lycka Till ha det bra <3

2009-04-16 @ 18:10:38
Postat av: soraia

Tack Abaayo!

2009-04-16 @ 19:35:12
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0