save the drama for your mama

Damn! Såg precis TVÅ avsnitt av the Hills (ja, de släppte faktiskt två avsnitt idag).
De var galet spännande! Ni måste se de, det är så mycket drama att det inte är
sant. Spencer måste vara den konstigaste människan i hela historien av serier.
Jag tycker ändå han är så galet skön. Haha.

Har hört att både Lauren och Audrina ska hoppa av serien, att Lauren typ hade
"förlorat sig själv" pga av serien och att hon måste lämna programmet. Jag kan
nog ändå förstå vad hon menar eftersom att hela hennes liv finns där ute för allas
ögon, det mesta av det iaf. Men vad är showen utan huvudkaraktären? Det betyder
nog att de snart kommer att lägga ner serien.. Aja. Jag tänkter iaf njuta så länge
det varar. Se på den nya säsongen nu!


När jag kommer till Rom ska jag leta efter en falsk Chanel-väska, lite som den här. Tycker att
den här väskan (helst i lite mindre format) är så galet fina, lyckas bara inte hitta den perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0