sharing diffrent heartbeats, in one night

God Morgon! Sjukt fint väder är det idag, jag blir så glad nu när våren har kommit.
Har precis kommit hem från en promenad, säger bara att ni också måste ta en.
Det är skönt att bara gå runt ute i naturen utan någon anledning, jag gör inte det
för att bränna fett eller sån skit, endast för att det är en skön växling mellan huset.

Nu är det måndag och ni måste nog hålla med om att den här veckan antagligen
kommer att springa förbi? Jag vet att så kommer vara saken. Men det är nog helt
OK att lovet tar slut så småningom för en vecka efter det åker vi till Rom! Yey! 8D
 
Har bestämt mig för att försöka plugga ungefär en timma per dag, vi får se hur
det löser sig. Jag har ändå mycket att fixa under det här lovet. Aja. Nu ska jag ta
och städa lite innan Oprah kommer. Piiiiiz!


mary-kate-olsen-vogue-italia-02.jpg marykate olsen image by aley_marsh

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Hej Soraia! Fick ditt sms igår, har inte comviq tyvärr. Men när du betalar pengarna via postgiro, kan du väl referensa dig. Typ att du skriver: Soraia Guled,och ditt mobilnummer. Sen skriver du ut det om du har skrivare hemma!



Puss abaayo! :D

2009-04-06 @ 14:13:56
Postat av: Aisha

Haha soraia! Jag tror nog att jag överdrev lite där.. min stackars axel är fortfarande kvar (thank god) haha



Har du inte märkt av att du hade astma.. Haha shit men din måste vara en mildare version då ?:P



OMG SORAIA!!!!! YOU CAN TURN OFF THE SUN BUT I'M STILL GOING TO SHINE! - JASON MRAZ THE REMEDY!!!!



2009-04-06 @ 23:56:14
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Aisha

Jaaa dne blåa! Jag har också den men jag har en annan med.. hehe ;P



Asså hans texter äger jag döööör!

2009-04-07 @ 23:20:51
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0