through the pain, i always tell the truth.

Hej! Nu är första skoldagen officiellt över, den gick förbi väldigt snabbt.
Hade fått reda på igår kväll att vi inte hade engelska, men det hade vi tydligen.
Inte kul att få reda på sånt sista sekund så man får stressa, haha. Men ja, min
engelska lärare älskar mig så det är nog lugnt :)

Det är så sjukt fint väder ute, man vill aldrig komma in. Fick nöja mig med att dra
upp alla persienner och gardiner. Lycka! Se till att njuta av vädret, imorrn kanske
det är tråkigt väder igen. Appropå tråkigt väder så har jag hört att det kommer vara
ganska mulet och typ regnigt i Rom när vi är där. Bummer ggr 1000. Hoppas att
de har fel. Man vill ju irra runt i stan med brillorna och glass. Hoppas de har fel..

Idag kommer jag att dra till en till "föreläsning" av den mycket intressanta föreläsaren
Mohamed Dini med kära Ifrah. Den börjar 5 om jag inte har fel. Efter det ska jag till
storasyster och hämta en resväska. Måste förbereda saker snart. Ska se på vänner
nu och käka, vi hörs senare!

Emilla suktade mig som fan idag med alla sms om bakelser. ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0