why do people always leave?

God Kväll! Är tillbaka från Emilla's hus nu, är fortfarande hos mormor, men
snart drar vi hem. Det var sjukt roligt hos Emilla, Aldona kunde tyvärr inte komma,
men Elise som precis hade kommit tillbaka från sitt landsställe kom till oss. Vi åkte
longboard, åt god mat, snackade på och jag visade självklart spelet hotel626. De dog!
Det var galet kul där. Minns ni förresten att jag skrev att jag skulle plugga minst en timma
per dag? Haha. Det funkade visst inte så bra. Jag kommer inte hinna plugga så mycket
nu de sista dagarna under lovet eftersom att jag ska på SUM-konferensen som är under
fyra dagar från typ 14-22.00. Så. Måste nog vakna upp tidigt de sista dagarna.

Om exakt en vecka från idag så håller jag säkert på och packar ner de sista kläderna innan
vi åker till Rom! Jag minns när vi tänkte nu är det bara 1 månader kvar, det gick så fort!
Ska försöka shoppa som fan och njuta av den goda italienska maten! Längtar. Hoppas
man får tillfälla att testa Segways, jag och Elise snackade om det förr, haha.

Nu ska jag umgås med familjen, "Hjälp! Jag är med i en japansk gameshow" går på 3an.
Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0