your all that i need

Hann shoppa lite när jag var i Rom. Koncentrerade mig mest på att handla in presenter
till familjen, det var det viktigaste. Köpte I<3Rome hoodie till syster, fotbolls hoodies till
småbröderna, Italia hoodie till storebror, souvenir mugg till mormor, hudvårdsprodukter
till storesyster och moster, choklad och Italien t-shirt till pappa, väska till mamma och en
supersöt I<3Rome t-shirt till min nyfödda kusin. Till mig själv köpte jag parfymen Aqualina
Pink Sugar, som jag nämnde förut. Den luktar gudomligt! Köpte även en väska till mig
själv och bodybutter, självklart med jordgubb doft, och en I<3Rome t-shirt till mig själv.
Jävlar vad man mycket det blev, trodde inte att jag hade hunnit köpa så värst mycket, men
det blev mycket. Det är alltid mycket roligare att köpta saker till andra, det är så mycket mer
givande. Älskar att se människornas uttryck. Här lägger jag in ett par saker jag köpte:
 
Min väska (som jag btw prutade ner från 25 till 17 Euro, snacka om skillad!),
min kära parfym, body-butter och mini t-shirten.

Kommentarer
Postat av: hibo

SKIT SNYGGT <3

ja vill oxå resa :(

2009-04-25 @ 13:03:10
Postat av: soraia

TACK hibo! Ja, ni borde också fått resa, fett orättvist :/

2009-04-25 @ 20:49:39
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0