another day in paradise

Yey! Jag åker hem på lördag morgon fick jag reda på av pappa nu. Äntligen! Så på lördag
klockan nio sitter jag på ett flygplan påväg hem! Får träffa min kära familj igen och jag
återförenas med min säng! Synd bara att jag hinner ha två dagar hemma innan det är
skolstart igen.. Men jag klagar inte! Har haft det roligt här i Finland och det har vart kul att
vara med morbror och hans familj, men har insett att det blir lätt jobigt utan familjen.
Även om jag inte hann bli klar med det jag skulle bli klar med här så gör det inget.
Jag får återkomma hit, ingen skada skedd.


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Vad roligt att du kommer tillbaks saknar dig så, några taraweeh kvällar under ramadan inshAllah.

2009-08-18 @ 21:39:04
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0