i'm a slow learner, but i sure can eat fast!

Det är så att jag äntligen är hemma i Sverige, och det är verkligen skönt att få
återförenas med familjen. Det blev mycket tårar när jag skulle iväg till flyget imorse
och jag kommer sakna släkten, men ska hälsa på snart igen. Igår kväll åkte jag och
kusinen in till stan där det var fullt med fulla finnar. Gud vad det var fullpackat!
Det var visst någon konst-kväll eller något sånt. Vi var på Rax Pizzabuffé och efter det
gick vi runt i stan där jag shoppade. Fick med mig en väldigt fin topp, en jättesnygg
skjorta - båda från Gina Tricot och i H&M köpte jag en ring samt ett halsband.
Min fascination för smycken kommer alltid vara lika stor. När vi kom hem satte vi på
filmen PS. I Love You som jag ännu inte hade sett. Gud vad den var bra! Grinade som
fan genom hela filmen.. Jag och romantiska filmer, i'm a sucker.
Kunde inte sova något inatt, vi la oss vid halv ett och jag låg vaken ända till halv sex..
Hade så förfärligt ont i knät hela natten och gårdagen, fattar inte vad som är problemet.

Imorse vaknade jag rätt tidigt för planet steg 9.35. Allt gick som det skulle, är alltid sjukt
orolig innan jag ska åka flygplan. Tänker på en miljon saker. Men allt gick bra tack Gud.
Kom hem till regniga Stockholm, inte så najs. I Finland var det nämligen kokhett redan
vid 8 på morgonen. Men, men jag klagar inte!

Väl vid avstigning och när jag skulle möta bror och syskonen som skulle hämta mig möts
jag av att storebrorsan tar massa bilder med något som ser ut som en systemkamera.
What the hell, kan han lägga av!? Det var sjukt pinsamt, snubben tog typ 20 bilder..
Det visade sig att lillasyrran hade fått en systemkamera, precis den som jag har tjatat
om i evigheter, en Nikon D60. Kommer använda den som faan alltså. Har lekt lite med den
nu och den tar galet fina bilder!!

Det är skönt att få komma hem nu, har redan hunnit packa upp allt. Ska inte göra något idag,
är ganska trött, det är dessutom Ramadan så det är alltid skönt att alla är hemma
tillsammans under första dagen. Nu väntar jag på att mamma ska hämta lillebror som jag
ska få träffa. Har saknat den filuren. Aja vi hörs väl snart, lägger in lite bilder som jag har tagit.
Haha leker proffs eller något.. Ja! Fick ett erbjudande via mejl från FujiFoto för ett par dagar
sedan, man fick 100 bilder framkallna för endast 29 kronor och de har kommit hem! Väldigt fina.
 
Flygplatsen, jag och syster.

När jag fick syn på kameran haha

En av många saker jag fick med mig från Finland, topp från GT, 9£

Skjortan från GT, 14£

Halsband från H&M, haha försökte leka duktig fotograf.. SAJK

 

Väska som jag köpte på loppmarknad i Finland, love it!!

Några av bilderna.

Kommentarer
Postat av: venus

haha fett söt soraia! och kul med kameran, du som gillar att ta bilder haha

2009-08-23 @ 02:36:37
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Hahaha jag har en liknande kamera. Vet inte om de är lika bra men de liknar iaf :D Hörrö soraia jag har också startat en blogg nu. fattar inte hur i helvette du orkar skriva så mycket, lägga in bilder och jag vet inte vad. Skit jobbigt ju...

2009-08-28 @ 20:02:46
URL: http://striveforit.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA!

2009-08-28 @ 21:12:10
Postat av: Ayaan Barre

uppdateeeeeeeeera my friend! ;)

2009-08-29 @ 15:43:18
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: milkshake

hallllåååååååå, jorden anropar soraia, update plz!

2009-08-31 @ 12:52:48
URL: http://themilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0