tattoo your name across my heart

Beställde precis 100 bilder från Fujifilm för bara 0:- + 29:- för portot.
Tycker annars det brukar vara rätt dyrt att framkalla bilder, men om man svarade
på ett formulär så fick man bilderna för 29 spänn. Gillar bilder, old style. Nu är allt
digitalt och allt försvinner mycket lättare.. Det  känns bättre när bilderna är verkliga.
Ska försöka fixa ett album till de också.

Nu är det två dagar kvar innan jag är hemma! Imorgon ska jag och kusinen dra till
en pizzabuffé som heter Rax. Vi var där förra veckan, Gud vad god deras mat var!
Vi åt typ 50 st chickenwings var och asmånga pizzor. Och de har skitgod glass och
varmchoklad där som vi satt och mumsade på. Imorgon återförenas vi Rax.. jag och du.
På kvällen har jag min sista körlektion med kära Osmo (körläraren). Pjuh.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0