i'm still alive, but i'm barely breathing

Hallå Sverige! Haha, jag menar mina få, men mycket uppskattade läsare.
Hoppas allt är bra med er! Jag har det ganska bra här i Finland men har jättemycket
hemlängtan just nu, vill bara hem. Men snart kommer jag få vara hemma igen.

De här senaste dagarna har jag spenderat hos min kusin kompis. Vi sov över där
i ett par dagar då hon var helt ensam hemma. Vi såg på massa filmer, åt massa
pommes och nugget och annan skräpmat och hade allmänt kul. Hon hade en hund
där också som va väldigt söt, men ganska virrig. Väldigt kåt var den också som hade
en nalle som den juckade mot typ halva dygnet. Najs. Lärde den massa tricks t.ex.
hur man gör high-five och hur man "leker död". Såg äntligen Slumdog Millionaire
och jag älskade den! De hade typ världens finaste kärlek mellan varandra han och
Latika eller vad hon hette. Grät väldigt mycket i slutet - självklart.
 



 

 

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

HAHAHA lärde den high five huh? det är jättefint väder här Soraia, ''harmoniväder'' waaye ;)

2009-08-07 @ 19:24:13
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Zoe

va kul!! då skulle vi kunna alla träffas innan så elise kan hänga lite med oss:D hör av dig when you are back in town! puss

2009-08-08 @ 18:59:31
Postat av: hibo

märker att du inte har hund-fobi som vissa somalier :P

2009-08-09 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0