09-12-17

För ett tag sedan, ett år tillbaka kanske, skaffade jag mig en
dagbok. Okej, det kanske inte är en bok som jag skrev i dagligen,
tar fram den när jag behöver och där kan jag liksom avreagera
mig. Tycker inte om att berätta alla mina djupaste hemligheter
för alla, inte ens mina närmsta vänner eller min syster (som är
det närmsta jag kommer till en bästa vän). Så därför började
jag skriva i den. På så sätt fick jag ut mina tankar, mina
förhoppningar och framförallt var den min. För nu för tiden är
det inte mycket som är ens eget.

Det är alltid lika skönt att få skriva av sig och jag tycker alla
faktiskt borde skaffa sig en "dagbok". Man behöver absolut inte
känna sig tvingad att skriva i den varje dag, men om man har
något som man helst inte vill dela med sig av (för det är mycket
som inte människor förstår när det gäller sig själv och ibland blir
det också så himla svårt att förklara sig för andra) så kan man
alltid vända sig till dagboken. Den kommer aldrig döma dig, se
ner på dig eller bli sur. Så kände att jag behöver skriva lite i
den ikväll. Senast jag skrev i den var för några månader sedan.
Har saknat den lite faktiskt! Nu kommer Criminal Minds. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0