Dreams are the touchstones of our character.

Åh, livet är verkligen härligt just nu! Ångest, panik och stress är tre
väldigt angenäma känslor.. Skjut mig någon. Vi har så mycket i skolan
att jag bara vill gömma mig. Ni vet när man har så mycket att man inte
vet var man ska börja? Alltså vet inte hur jag ska klara av den här
helgen. Så fort jag ska börja plugga så vill inte hjärnan. Hjelp mej.

Förövrigt så har jag fått en fascination för vykort och brev. Vet inte
varför, men om man kan bli kär i saker så har jag nog blivit lite kär.
Kalla mig konstig. Har i alla fall blivit lovad att få hem ett vykort
från en kompis som ska till Egypten över julen. Trevligt! Sånt är
verkligen sällsynt nu för tiden, man får ett mejl eller ett samtal och
sen är det slut. Man vill ju få brev också! Så mycket trevligare och så
mycket mer personligt.

Nu ska jag gömma mig under religionsboken och sen blir det projekt 100p.
Jättekul.
 
 

Old Postcard by CGoulao.

Old Postcard by CGoulao.


Kommentarer
Postat av: Jasmina

Du måste kunna skilja mellan konstig och unik/sällsynt. Eftersom du är inte konstig. Du är sällsynt, vilket är synd att inte fler är som du. Alltså, va stolt!

2009-12-02 @ 19:08:40
URL: http://striveforit.blogg.se/
Postat av: venus

haha konstig är en komplimang! när folk säger att jag är konstig så blir jag glad, för det betyder att man inte är som alla andra, man är SPECIELL :P hellre konstig än typ.."a venus? hon i svart hår?" hahaha

2009-12-02 @ 20:14:24
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0