He was 22, un-employed and with the perfect smile.

Hej hopp! Har rätt så mycket energi just nu, men känner att
jag kommer däcka snart. Har haft en bra lördag, men missade
tyvärr Aldonas födelsedagsmiddag som skulle vara idag.
Vi fick oväntade gäster och då behövde visst mamma hjälp med
att städa och laga mat. Utifall att somalier får gäster så lagas det
alltid mat för ett helt land, minst 3 olika rätter ska lagas, plus
massa efterätter. Hjälp. Ska aldrig lära mig att laga mat det lovar
jag. Men vi hade det kul, och gott var det!

På kvällen ringer storebrorsan mig och min syster och frågade
ifall att vi var hungriga. En tripp till donken fick det bli och sedan
fick jag köra hans bil för andra gången hem till dem. Den bilen
är verkligen fräsch och lätt och köra, jämfört med vår bil.
Inte undra på att farsan vill ge den till mig, så rutten som den är.
Haha men jag tar vad som helst, bara den kan starta och bromsa. :)
Vi åkte hem till storesyskonen och vi satt och skrattade och pratade
i ett par timmar innan bror tog oss hem igen. Förresten så fyllde han
24 år idag, massa grattis världens bästa storebror! <3<3

Måste bara nämna en lite grej, igår kväll så såg vi på firandet i
Oslo för vinnaren av fredspriset, Barack Obama. Det roliga var att
när jag la mig på kvällen drömde jag världens konstigaste dröm.
Det hände en massa skumma saker, ett av de var att jag råkade
spotta i min systers mun medans jag stod på en trappa, och hon
längst ner. Wtf!? Dessutom så var jag med på firandet av Barack 
Obama och jag tog visst en autograf från honom och han sa att jag
var vacker precis som jag var. Okej.. Haha, jag brukar alltid ha
konstiga drömmar, undrar vad jag drömmer inatt?

Kommentarer
Postat av: hibo

daaaah Barack that old man is damn right!

du e vacker som e Soraia Guled:D

a true beauty<3

2009-12-15 @ 19:26:01
Postat av: soraia

Naaaa, tack Hibo!! Måste säga detsamma om dig! <3 <3 <3

2009-12-17 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0