If love is labor, i'll slave til the end.


Hej! Har inte uppdaterat på ett tag, men har försökt njuta så
gott jag kan av helgen. Dessutom har interneten vart sisådär.
Jag har haft en jätterolig början på lovet. Eftersom att mina
päron är bortresta skickade jag iväg småbröderna till mormor
där de fick bo. Elise, Aino, AnnaClara, Zoe och Emma kom till
mig och i fredags gick vi ut och dansade. Det var riktigt kul!
Tog verkligen chansen eftersom att jag inte går ut annars.
Efteråt hände lite saker dock, vilket slutade med att bara Zoe
och Aino kunde följa med hem till mig. Men dagen efter
återvände Elise och Annis till mig där vi först tog det lugnt,
vi kollade på REC (oh snap vilken läskig film!!). Jag gjorde
potatisgratäng och vi käkade det, sedan började vi fixa oss
- för att dra ut igen. Vi dansade som fan igen, Gud vad det
är roligt att dansa. Vi visade också att man kan ha hur roligt
som helst, helt utan alkohol. :) Be responsible!
Har dock sjukt ont i halsen, kanske för att jag har skrikit så
himla mycket.

Medan vi var borta igår kväll så var min systers klasskompisar
här hos oss, typ 10 pers. Gissa hur kaotiskt det såg ut när de
stack? Fullt med pizzakartonger, läskburkar och massa skit.

Jag har alltså haft en väldigt lyckad helg, trots att det hände lite
jobbiga saker (skönt att allt löste sig). Hoppas ni har det underbart
också! Resten av kvällen ska jag spendera med att se på filmer
som jag har fixat, som sällskap har jag bästisarna Ben och Jerry.
Nu är det lov!!
 


Kommentarer
Postat av: venus

rec är skitläskig! speciellt om man är ensam o klockan e två på natten haha

2009-12-21 @ 00:22:46
Postat av: Zoe

Haha omg vilken pussmun man fick till då. Men du blev söt som socker på bilden!!! <3

2009-12-21 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0