I'll make a wish upon the stars, and hope this night will last forever.

Aj, jag har jätteont i halsen. Kanske håller på att bli sjuk? Igen?
Har nyligen tillfrisknat från en hemsk förkylning, pallar inte igen.
Har suttit och pluggat ett tag och fixat det jag ska. Har dock inte
hunnit plugga till mina tre historieprov som är på torsdag, men hey
jag är ju tidsoptimist (eller dum kanske?). Lusten finns inte där nu!

Har spenderat dagen med min familj, vaknade vid 12 nästan helt
utvilad. Tagit det lugnt här hemma, pluggat liite, kollat på TV
(väldigt längesen jag såg på TV, jag som är TV-junkie och allt)
och vart i stan med familjen. Vi åkte runt stan och kollade på
alla fina dekorationer, sedan vidare till Gamla Stan och till vattnet.
Mucho vackert! Ska lätt till julmarknade i Gamla Stan snart, det
är alltid så fint där. Vi avslutade kvällen på donken.. Gud vad
pinsamt. Som ni kanske märker så älskar min familj McDonalds.
Inte ok.

Nu är jag väldigt trött, ska ta en dusch och sedan kallar min säng.
God natt!

 

christmas is on its way by besimo.

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0