It is a blessing to die for a cause, because you can so easily die for nothing.

Hallå! Är på väldigt glatt humör just nu. Har på första gången på
väldigt länge inga stor uppgifter som jag måste ta hand om just nu.
Det känns otroligt skönt, jag inser nu hur mycket jag uppskattar
dessa dagar. Men har fortfarande saker att göra, men nu har jag
i allafall råd att vila om vi säger så.

Jag gjorde matteprovet imorse. Vi får se hur det går, vi får hoppas
på det bästa.. Pallar inte få underkänt igen, ett tredje omprov är inte
snyggt.

Jullovet börjar närma sig! Jag längtar som in i helvete, har så många
fina planer. Hoppas bara allt blir som jag har tänkt mig.
Appropå andra rolig saker, vi fick tillbaka två prov från vår svenska/
religionslärare. Jag fick ett MVG på buddhism och hinduism provet
och jag fick ett VG+ på ett stort prov om modernismen. Känns fint!
Den där läraren är verkligen svår och jobbig att få bra betyg på så
jag var riktigt stolt (och chockad).

Den här dagen hade jag tänkt läsa, lyssna på fin musik och bara ta
det lugnt. Kanske plugga lite, men det är inte en prioritering idag.
Missa inte Criminal Minds ikväll! Ha det bäst


The Perishers - I'm having trouble sleeping (en gammal favorit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0