Jag är kär!

I Barret Helms! Han är med i filmen Precious som jag tycker att ni måste,
måste, måste se. Har redan sett den 2 ggr och den är verkligen otrolig.
Man får så himla många känslor, främst var jag arg under filmens gång.
Men man känner också hopp. Sorglig, hemsk men sevärd film! Se den!
Det som är så bra med filmen är att den är superrealistisk. Slutet är
inte något sagonlands-slut, utan det är helt realistiskt. Gillart'!
Återigen till snyggot här. Oh! 
 
Här är trailern till filmen Precious: Based on the novel Push by
Sapphire. (Han visas i början på motorcykeln och sen vit t-shirt. Ge mig!)


 



 

Kommentarer
Postat av: Hanne

Klickade mig in på din blogg by mistake haha, måste bara kommentera det här för jag kan inte göra annat än att hålla med dig. Filmen Precious e så galet bra och Barret Helms = wawawiwa!



Tacke care, puss

2009-12-23 @ 12:05:04
Postat av: soraia

Yey, äntligen någon som håller med mig!!

Han var FÖR snygg, ville äta upp honom. Och hans léende.. Alltså kill me!! Jättebra film också ;D Skrämmande, men underbar!



Detsamma Hanne! <3

2009-12-25 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0