Öh.

Hallå! Den här dagen är verkligen upp&ner för mig, den har
bestått massa tårar och glädje här och där. Vill absolut inte
älta mig över skiten nu, vill helst glömma det och bara fokusera
mig på det positiva. Skönt att det finns vissa som förgyller dagen!

Ser ni att det ligger snö ute? Jikes! Men ju snabbare snön kommer,
desto fortare blir det sommar. Wiho! Bara några dar till och sen
är det äntligen lov. Det underbara är att jag har inga lektioner
imorgon, men ska ändå vara duktig och träffa elise och aino i
stadsbiblioteket. Blir ingen falafel kungen imorgon eftersom
att ett - jag måste lägga av med skräpmaten, två - har ej råd.
Ska spara pengarna till helgen. :)

Sitter här och funderar lite över allt och inget. Undrar hur snabbt
människor kan förändras, hur inget varar föralltid och främst
hur man måste prioritera saker här i livet. Man måste lära sig det
så att man inte spenderar sin tid på skit. Ja, ska börja fundera på
det från och med nu.

Håller på att fixa lite filmer som jag och flickorna ska se när de
ska krasha här under helgen. Har hittat fyra stycken nu, men alla
hemsidor har bara dåliga saker.

En annan grej är att vår skiva har bytt både datum och lokalisering
från Royal Garden den 4e maj, till Blue Moon Bar den 15e april.
Det blev visst lite strul och dubbelbokning, men vi har tydligen fått
uppgradera oss. Trevligt.

Ska straxt lägga mig, men första ska jag fixa lite saker. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0