soul meets body

Jobbigt hur skolan tar all ens tid. Jag kommer hem, hinner vila i
max 30 minuter innan jag antingen ska börja plugga eller hjälpa
min stackars mamma. Känner mig otroligt vuxen med hur mycket
ansvar som helst. Inte kul. Men som tur är så är det inte alls långt
till jullovet, även om det känns åratal dit. Hoppas bara de här två
veckorna flyger förbi, jag behöver vila. Och förresten - önska mig
lycka till med mitt IG-prov i matte. Förresten, önska mig lycka till
när det gäller hela mitt liv. För även om allt ändå känns rätt bra,
förutom skolan då, så känns det som att något stort kommer hända
som skulle kunna vända upp och ner på allt. Som vanligt.

Återigen ska jag tillbaka till mina böcker. Fick ungefär 3 timmars
sömn igår, vaknade upp av att jag hade världens kramper i magen.
Hej mensvärk. Så efter att ha pluggat till ungefär halv 2 igår natt,
vaknade jag upp vid 4 och satt och skakade till ungefär 6. Sedan
somnade jag om (i vardagsrummet, fråga mig itne varför) för att
väckas av larmet 45 minuter senare.

Psykologi nu och sedan Christine, som en belöning på all skit.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0