Tonight were gonna taste a little paradise.

Hola! Riktigt snöigt ute, nysst var det ju äckligt och slaskigt.
Jag och lillebror hade ett litet snöbollskrig påväg hem, det
slutade med att jag rullade ner honom för backen.

Har inte haft några lektioner idag, men åkte som sagt till
Stadsbiblioteket och pluggade historia med Rita, Elise och
Aino. Det gick inte SÅ bra, man satt och snackade mest typ.
Dessutom var vi alla så sega och trötta.

Kom hem vid fem och skulle snabbt som attans iväg till
träningen. Det visade sig att de har ändrat schema nu under
juletiderna så det var ingen träning. D'oh! Har fetat mig så
himla mycket, behöver veeerkligen röra på mig.

Har träffat på massa människor som man brukade vara
med när man var yngre, tänkte att jag verkligen saknade
de "gamla tiderna". Allt var så enkelt då.. Ska ta kontakt
med några så man kan umågs med dem.

Hur som helst så har mamma och pappa rest bort till varma
och härliga Dubai. JaG vIlL oCkSå!!1! Inte vill jag sitta här
och frysa arslet av mig. Men de har lovat att köpa presenter,
och de är tillbaka redan om en vecka. Lite speciellt eftersom
att när somalier reser är vi alltid borta i minst en månad.

Ska ta och plugga lite nu, sedan blir det Ugly Betty och efter
det kommer Bridget Jones dagbok som jag älskar! Peace! 
 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0