we can change the world, if we want.

Håller på att skriva mitt projekt 100p och jag skriver om genus och
ideal som finns i media, vilket är väldigt intressant. Satt och kollade
på en video som handlar om idealen som media skapar för oss och
jag måste säga att det är hemskt! Man inser inte att när man sitter
och kollar på TV och reklam kommer fram som framställer kvinnor
på ett så nedvärderande sätt, hur hemskt det är.

Tycker ni borde ta en halvtimme och se den här videon, den är rätt
så bra och jag tror ni kommer gilla den. Här kan ni se den!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Det låter rätt intressant. Jag ska se filmen nu. Och ja, jag tänkte lägga ett lösenord så bloggen får bli hur privat som helst men nu tvekar jag. Vi får se. Du vet, tomaterna är ju enskilda vanligtvis. Men det finns också tomater som är "fastklistrade" ihop med en minigren lr vafan de heter. Sen knöt jag ett snöre runt "grenen" och vattenkranen som man inte kan se. By the way, tack för komplimangen <3

2009-12-02 @ 21:55:48
URL: http://striveforit.blogg.se/
Postat av: Anonym

på torsdag smäller det soraia, då har jag webdesign och då ska jag göra "the soraia file" hahahha:D

2009-12-08 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0