Where's the love we had? When did it go bad?

HAI! Speedad är jag, i alla fall hjärnan. Den är i högvarv!!
Men jag är alltid lika seg och trött, hjärnan vill annat just nu medan
kroppen vill sova.. Satt igår kväll och panikpluggade i sista sekund
till två historieprov. Visade sig att jag bara fick göra ett idag och de
andra nästa termin.

Hoppas allt är bra med er och hoppas ni är lika taggade över att
lovet ska börja. Har bara imorgon kvar, och även imorgon kommer
vara skön, vi har bara avslutning och sedan är det finito.
Idag har jag inga läxor att ta hand om, tack och lov. Det galna är att
jag har ungefär fyra stora inlämningar som ska in, precis efter lovet.
Alltså måste jag plugga som en idiot under lovet. Tack!!! Verkligen! 
Idag hade jag tänkt det lugnt, se på film på datorn och läsa lite. Sen är
det ju Criminal Minds också. Förresten - såg ni Jamie lagar julmat igår
kväll? Ååååååh!! Gott! Om inte så missade ni en mycket ljuvlig
upplevelse. Han gör sådan god mat. Att en kille kan laga mat är
superviktigt tycker jag, så den enda kvalitén som min framtida guy
ska ha är att vara duktig in the kitchen. Mmm..

Jag gjorde Emma sällskap till hennes faster hus idag då hon skulle
rasta hundarna. Världens sötaste pudlar! Gick en runda med henne och
snackade om allt. Emma är en jätteduktig lyssnare, det gillar vi! Tack!

Nu hade jag tänkt diska lite snabbt innan jag kollar på Män som hatar
kvinnor. Ska bli intressant! Ha en underbar torsdagskväll.
 

Lenny Kravitz - Believe in me (Lenny är sjukt snygg i videon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0