yes our winter storm will never make it, through the summer

Fredag idag! Vilket betyder massa sömn och vila till mig!
Mycket glädje. Ni såg väl att det snöade idag? Jättekul ju,
var hur glad och chockad som helst. Snö är mycket
trevligt och som man säger - det finns inget dåligt väder,
bara dåliga kläder. Damn, ofta jag precis skrev det..

Den här kvällen kommer spenderas hemma framför TVn -
det är Idol som gäller ikväll. Hoppas Calle vinner nu, han
förtjänar det, hans röst är ju helt underbar. Gullig är han också!

En vecka kvar till lovet, och exakt den här tiden om en vecka
är jag och några kompisar påväg att ha riktigt roligt. Längtar!
Jag ska ha sleepover här under hela helgen och vi har gjort en
massa planer för vad som ska hända. Snart!

Men det är fortfarande en bit kvar. Har tre historie-prov på
torsdagen.. Inte roligt att missa massa saker (och få IG på ett
vad dem..) så att man måste komplettera. Men det gäller bara att
plugga så går det bra. Plugghelg igen. Lol. Ha en bra fredagskväll!

The Kooks - She moves in her own way
(en annan gammal låt som
jag mer än älskar, älskar, älskar! The Kooks är verkligen ett band
som har följt mig länge. Enjoy!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0