You are the butter to my bread, the breath to my life.

Har kollat på ett antal filmer nu under lovet och det är precis
det jag tänker spendera mitt lov med - att se på massa filmer.
Okej, inte bara det. Men en stor del av tiden kommer gå till det.
Filmer är verkligen det bästa sättet att fly från världen, det är
en sådan upplevelse varje gång man kliver in i filmen.

Har nyss sett klart filmen Julie & Julia som jag tycker var jättefin.
En lättsam och glädjande film, verkligen min typ. Och om du älskar
mat så är det här verkligen filmen för dig. Blev väldigt sugen på att
börja laga mat själv. Det verkar vara så sjukt roligt att själv få
göra maten från "scratch" och sedan få se resultatet av det man har
liksom slitit med. Det blir mer eller mindre som ett litet mästerverk
varje gång man har lagat en rätt. Ska köpa en kockbok så fort jag
får mitt studiebidrag. Läskigt att jag blev inspirerad till att laga mat
p.g.a. en film. Mamma kommer gilla det här!

Filmen var iallafall baserad på två sanna historier. Det kanske inte
är världens mest seriösa film men den är väldigt speciell tycker jag.
Jag blev åtminstone väldigt glad av den!



 


Kommentarer
Postat av: venus

har du kollat cloverfield än? :P

2009-12-25 @ 04:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0