you put a knife in my back shot an arrow in me tell me are you the ghost of jealousy

Kah! Konstigt sätt att börja ett inlägg på.. Men jag är nog allt från
normal ändå :) Jag måste få säga att mitt jävla internet har vart
borta i typ 2 dagar nu. Sjukt hur ett sketet bredband kan driva
med en. Kan inte det bara funger som det ska!? Man börjar 
verkligen inse att man absolut inte kan leva utan internet.
Tragisk jag känner mig.

Under dagarna har jag spenderat med familjen. Det har vart sjukt
skönt, förrigår kom mamma och pappa hem från Dubai. De köpte
med sig typ 8 par Converse. De är sjukt billiga där borta, kostar
typ 100 spänn!! Roffade åt mig två par snabbt. De köpte även två
såna där USB grejs till TV så man kan kolla på film (då slipper
jag lägga allt i skiva när jag ska kolla på film). Najs! De var också
sjukt billiga där, typ 170 spänn var - när de kostar typ 600 kronor
här i Sverige, minst. De köpte andra bra grejs också. Såg på alla
bilder de tog, jag dog lite inombords. Vi satt här i kyliga Sverige
medans det var typ 30 grader där.. Ta mig härifrån!

Igår kväll tog jag och pappa bilen och körde runt i ett par timmar,
det var galet tomt ute när alla var hemma och firade jul.
Men syftet var att jag skulle vänja in mig med att köra när det är
så mycket snö ute, då har bilen en tendens att göra lite som den vill.
Idag var vi i moskén, efter det gick vi till storesyster där vi lagade
riktigt god libanesisk mat. Det blev jättegod sallad (tror det heter
tabbouli), hummus, tsatsikisås (ok, INTE libanesiskt), ris och shish-
kebab. Mmmm!! Till efterrätt gjorde vi äppelkaka med vaniljsås.
Det var så sjukt gott, man ville inte sluta äta. Börjar verkligen inse
hur mycket jag älskar mat, har alltid vetat det, men mat är liksom
en passion, en livsstil, en del av mig! Åhh, älskar mat..
Vi satte oss och såg på Flyga Drake, som jag redan hade sett, och
jag grät som en big-baby igen. Älskar verkligen den filmen, den är
så jättefin. Älskar Hassan så himla mycket, vill adoptera den ungen.

Okej, förlåt för boken. Men har inte skrivit på ett tag och ville få
skriva av mig. Här hemma håller vi iallafall på att kolla på Michael
Jacksons trubute som gick på 2an. Det var en konsert från 2001
som var en hyllning till att M.J. hade vart aktiv i 30 år. Mycket alltså!
Den är så inspelad hos oss nu, gissa hur många gånger den kommer
ses? Idag var det ett halvår sedan han är borta och det är fortfarande
inte verkligt för mig. En riktig människo-person var han, älskar M.J!

Ska ta och läsa lite bloggar, sedan blir det Snabba Cash som jag ännu
inte läst. Sen väntar sängen på mig! Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0