it's a lovely day

Hej! Lite extra kyligt ute idag, jag frös som bara den. Kanske måste
börja köra med två tights under brallerna? Läskigt. Kanske inte lika
läskigt som jag har hört att det kan bli i Ryssland. Har hört att om du
spottar på marken hinner inte spottet komma ner innan det fryser till is.
Ska alltså inte klaga något alls!

Igår kväll började jag som sagt med Snabba Cash, den verkar väldigt
intressant. Jag brukar annars gilla lite mer romantiska och kärleks
historier, men det kanske blir lite annorlunda med en roman om knark.
Den verkar i allafall lovande. Och lite skrämmande.

Är hemma hos min mormor i Tensta nu, ska försöka plugga imorgon så
att jag har mindre att göra senare under lovet. Jag har så sjukt mycket
att göra, undrar varför de kallar det för jullov när jag ändå måste
plugga som en idiot. Vad hände med att vila? Slippa tänka på äckel
THG? Det känns som att det enda livet kretsar runt är skolan, och så
ska det fanimej inte vara. Blä. Längtar så mycket till studenten så det
gör ont. Och ja, jag vet att skolan inte kommer ta slut då heller, men
jag kommer iallafall aldrig behöva ta mig till helvetet igen.

Har spenderat dagen med Muna och Venus, träffade de i Kista i hysterin
kring mellandagsrean. Åh, vill shoppa! Men får som sagt inte göra det.
Har ett shoppingförbud eftersom att jag vill spara pengar till en resa i
år. Såg en blus som jag länge velat ha på Monki som blev nedsatt till
halva priset. Tog den och ställde mig i kön, men kände sedan mig lite
skyldig. Ringde mamma för rådgivning och hon sa att jag defenitivt inte
skulle köpa den, blablablaaah. Följde i alla fall hennes råd. Känner mig
lite duktig. Vill fortfarande ha den. Ska snart se på The Holiday (andra
gången den här veckan) och sedan har jag Cloverfield och Män som
hatar kvinnor som väntar. Älskar filmen! Vi hörs.


Dagens låt: Twista ft. Antony Hamilton - Sunshine


Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, jag älskar låten!

2010-01-04 @ 22:27:57
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0