är.rättvisan.rättvis?

Hallå! Herregud vad jag är trött idag. Det är så himla konstigt för jag brukar inte vara
så trött att jag somnar på tåget.. måste börja lägga mig tidigare. Skönt att det redan
är torsdag idag. Äntligen helg snart! Måste bara medge att veckan har gått väldigt
snabbt. Skönt va? Skoldagen var åt det roliga hållet idag, har inte skrattat så  mycket
på väldigt länge. Jag har helt störda människor i klassen! :D Sedan finns det ju mindre
bra klasskamrater om man säger så.. Jag tycker bara att det är galet irriterande att
man har nerver att skrika håll käften till andra i klassen medans man själv inte alls
är tyst. Slutmänniskor.

Efter skolan följde jag med Emilla snabbt till stan och efter det mötte jag upp mamma
och vi gick runt lite i affärer. Åh Gud vad jag verkligen dregglade medans jag gick runt
i H&M. Vill ha, vill ha, vill haaaaaaaaa!

Nu ska jag iaf träna snart och sedan är det att se på Criminal Minds, sedan är det plugg.
Har en redovisning imorrn och lite andra uppgifter. Jag börjar halv två imorrn! HA :D




the cure - friday i'm in love

Kommentarer
Postat av: hibo

Soraia we need to talk haha XD

2009-02-06 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0