crash.at.the.speed.of.sound.

Länge sedan sist! Och jag tror nog att många inte riktigt pallar blogga lika
ofta under helger som på vardagar. Agree? Men jag tänker inte tänka mer
på det. Hoppas er helg har varit bra, för det har min. Tänkte ta en kort resumé
på hur det har vart de senaste dagarna:

Fredag var sista skoldagen, tack Gode Gud. Kändes hur skönt som helst,
helgen var väl behövd. Efter min enda lektion som jag hade, åkte jag in till
stan med Emilla för att möta upp Elise och Zoe. Vi vandrade runt lite i affärer
då Elise skulle shoppa lite kläder, och jag skulle handla baby kläder till den
nyfödda bebisen. Hittade massa saker och jag blev väldigt nöjd. Efter det
tog vi en fika på Wayne's Coffe - utsökt kladdkaka och chailatte. Mums!
Efter det åkte jag förbi träningen för att hälsa på snabbt, det var så länge
sedan man hade sett de - kunde tyvärr inte medverka. Åkte snabbt till moster
och bebisen för att hälsa på med familjen. Vi gav våra presenter och fikade
där en stund. SUPER-SÖT BEBIS som var hur liten som helst! Vill ha en egen!

 



På lördagen vaknade jag tidigt för att jag skulle möt upp Elise, Zoe, Emilla och
Maria för att gå på bloppis. Jag säger bara att det inte alls var värt det. Det fanns
nästan ingenting, dessutom så fick man inte någon goodie-bag. Haha. Hörde
att människor hade övernattat (?) för bloppisen. Galet. Vi såg iaf Blondinbella
och jag tycker faktiskt att hon är sötare i verkligheten än vad man får se i hennes
blogg. Efter det åkte vi hem till mig för att se på film och fika lite. Vi såg på filmen
"The secret life of bees" som var ganska bra, tycker ni borde se den. När tjejerna
hade åkte iväg så gick jag med syster och mamma till moskén där det var en
intressant föreläsning om vardagliga och allmänna saker. Träffade på kära
Ayaan där. När föreläsningen var slut gick jag och syster vidare till storesyskonens
hus där vi var och vi snackade om familjesaker. Det var intense måste jag säga.
Det är såna saker som man inte kan nämna här i bloggen. Det var min lördag.


Idag var det dags för träning! Den gick bra, blev inte lika illamående som jag
annars brukar bli, så det var skönt. Sedan tvättade jag kläder i tvättstugan och
sedan såg man på One Tree Hill & Gossip Girl som båda hade premiär idag.
Snacka om att överanvända dumburken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja, nu när du säger det så :P

2009-02-08 @ 21:36:10
Postat av: Anne

Oj, mitt namn försvann... det var jag som skrev ovanför dock :)

2009-02-08 @ 21:36:36
URL: http://chezanne.blogg.se/
Postat av: venus

haha moskén är barres andra hem ;P

2009-02-08 @ 23:35:33
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0