eventually

Matteprovet gick åt helvete, och jag säger inte det bara för att.
Jag kommer få ett IG på dt här provet.. har verkligen inte råd med ett IG
i hela kursen heller. Men det är inte helt och hållet mitt fel. Många skolkade
för att de inte kunde, och alla "smartingarna" i klassen skolkade typ.. Om
inte DE fattar något, hur ska jag göra det liksom? Om allt för många fick IG
på provet så hoppas jag att läraren börjar fatta att det är honom det är fel på..
inte oss. Usch, och jag som ska fortsätta läsa matte C som IV-val.
Mental break-down gånger hundra..




Kommentarer
Postat av: ZAK

OM DET E OSCAR DU MENAR... SÅ HÅLLER JA FHAN ME DIG

2009-02-20 @ 19:14:28
Postat av: venus

åh soraia..du borde ha lyssnat på mig :(

2009-02-20 @ 19:45:08
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: khadra

I hear ya. Skrev matteprov i torsdags och skrev endast 4 av frågorna, inte ens hälften. Gick pissdåligt och har också valt att läsa matte c nu i trean :/

hur ska vi klara oss?

2009-02-21 @ 22:58:24
URL: http://khadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0