Get Cape. Wear Cape. Fly.

Hallå! Det blev visst inte något inlägg från skolan. Och våra lunchraster är alltid så
sjukt korta. Så jag får nog skylla på det. Har haft ett sug hela dagen efter både choklad
och Keane's låtar. Jag är jättekonstig, jag vet.

Hade sovmorgon idag, men jag lyckas alltid vara ännu tröttare när jag får sova längre
än vanligt. Är ni också så? Det är sjukt irriterande.. Det var vanliga lektioner idag och på
sista lektionen som är mediekomm. fick vi åka till våra districts och ta lite bilder (inför
projektet). Det var galet fint väder idag, men det var så kallt! Men nu klarar man av kylan
mycket enklare eftersom att det är så soligt. Vi vandrade omkring i Hornstull och tog
massa bilder, jag och min grupp. Det tog ganska så lång tid, men efter det åkte jag med
Ninni & Malin till McDonald's. Haha, jag som ska träna idag också! Dumt, dumt..
Dessutom så glömde jag min plånbok hemma. Som tur var fick jag låna pengar av söta
Malin.

En mer dålig grej som hände idag är att pappas arbetsplats (som han äger med en vän)
blev rånat. Det var mitt i natten som några idioter försökte ta en massa grejjer, vet inte om
de fick med sig något dock. Det här är andra gången på typ två veckor! Det roliga är att
det finns övervakningskameror så de blev tagna (precis som de förra blev, hah!).
Helt onödiga människor.

Måste bara berätta för er att H&M har fått in en massa nya saker! Det är så mycket nytt och
nästan ALLT är hur snyggt som helst. Saken är den att det inte är "typiskt" H&M plagg som
de har fått in, utan det är mer unika och annorlunda. De ser ut som designerplagg nästan.

Ikväll blir det träning för min del. Efter det ska jag kanske plugga lite (har nästan inget den
här veckan :) och se på Top Model. Najs. Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0