i.got.some.new.shoes.on.and.suddenly.everything.is.right.

Hallå gott folk! Berättade att jag skulle tvätta kläder idag, blev tyvärr inte av eftersom
att kära mamma hade fått med sig nycklarna till tvättsugan. Självklar blir jag glad över
det. Får fixa skiten imorgon istället.

Jag och syster träffade på vår kusin i stan där vi skulle käka middag. Det blev Pizza
Hut. Konstigt nog har jag aldrig besökt Pizza Hut i Sverige. Emillas snälla pojkvän
jobbade tydligen där, och han var sjukt snäll mot oss. Efter att ha käkat oss mätta och
glada där så åkte vi till Kista Galleria. Och gissa vad? Jag har köpt mitt första par
klackskor! Haha. Trodde aldrig att jag skulle klara gå i de (de är 10 cm!), men det
funkade finfint. Det krävs bara lite träning. När vi hade kommit till Gallerian så hittar
vi en liten pojke på max två år som gick runt helt själv i folkmassan, och vi ser inte
hans mamma någonstans. Vi letade och letade och tillslut hittar vi en helt skärrad
mamma. Shit. Tänk om någon sjuk person hade fått tag på ungen? :(

Och inne på Vero Moda fanns det ett coolt band som spelade precis vid ingången.
De hade sjukt skön musik, synd att jag inte kan hitta deras musik någonstans.
Dessutom belv jag nog lite små-kär i han sångare. Haha.

Nu ska jag träna lite på att gå i mina klackar. Wish me luck!




 

Kommentarer
Postat av: Aldona

Hihi go girl! du klarar det ^^ jag skulle aldrig fixa det där med klack just nu:P men jag tror inte heller jag är i behov av det! synd att du inte kunde följa med imorrn!:( KRAM

2009-02-26 @ 23:29:45
URL: http://aldona.blogg.se/
Postat av: venus

jag tror inte på att du kan gå i dem förrän jag ser det! KOM TILL SKOLAN I DEM!:P

2009-02-27 @ 01:01:21
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

Haha, jag SKA klara det Aldona! :DJag håller på att träna på det som fan och jag måste erkänna att jag är rätt så bra för en förstagångare ;D Ja, jag vet! :( <3<3



Venus! Hahaha, jag ska komma till skolan med dem tro mig! Men först måste dt bli lite varmt, dessutom ska jag träna som fan i de så att jag inte ser ut som en man i klack fan ahaha

2009-02-27 @ 13:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0