i'll.miss.you.forever.and.ever.and.ever.

God Kväll! Det kliar som fan i näsan och mina ögon är röda. Anledning?
Emilla's katt, Keso. Haha den är sjukt söt (och lite läskig btw), men jag är
tydligen ganska så allergisk mot katter. Klarar mig alltid några timmar hos
henne, men sedan börjar allergin verka. Men vi hade kul! Vi såg på Gossip
Girl, åt massa skräpmat, hade snöbollskrig och snackade strunt - precis
som en myskväll ska vara! Och jag tycker att det är så sjukt fint där Emilla
bor med villorna och de höga häcken som omringar husen.. Som ett äkta
suburbia. Och det är exakt en busshållplats från där min mormor bor och
där är det bara betongbyggnader och fula lägenhetsbyggnader. Jättestort
kontrast.



Kommentarer
Postat av: sushigirl

2009-02-22 @ 23:05:27
Postat av: sushi girl

hahaha men euuuw vi märkte inte ens att du tog den där bilden! jag kliar mig i ryggen där hahahahahaha

2009-02-22 @ 23:06:17
Postat av: Soraia

hahahahaha, ja du gräver som fan! XD

2009-02-22 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0