im.walking.away.from.the.troubles.in.my.life.

God Morgon kära läsare. Lovet börja dra sig mot sitt slut, och paniken börjar sakta
krypa fram. Frågor om varför man inte gjorde si börjar ställas i huvudet. Men jag orkar
inte bry mig särskilt mycket. Hade bestämt mig förlängesedan att jag skulle plugga
som fan under helgen. Lovet är ännu inte slut!

Idag ska jag tvättakläder klockan ett i tvättstugan. Efter det ska jag dra in till stan med
lille- och storesyster för att möta upp vår kusin. Hon ska nämligen bjuda oss på middag.
Jag ska kanske inhandla lite. Om jag hittar något som är värt att köpa dvs.

some day soon..
New York City Soho Block by Professor Bop.

New York City Skyline by GHD PHOTOGRAPHY & DESIGN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0