Maybe.You'll.Feel.It.Too.

Hallå där! Halva veckan har gått, och det är skönt skönt måste jag säga.
Jag är så galet trött idag att det inte är sant. Vill bara hem till min sköna
säng och begrava mig under mitt varma täcke. Låter jättelockande..

Nu sitter jag i skolans bibliotek och jag har försökt plugga lite. Har fått en
del gjort faktiskt så jag är nöjd. Fick lite inspiration från Aino som är värsta
pluggisen. Bruden har fått en massa gjort låångt innan de ska in. Snacka
om självdisciplin, alltså! Ska försöka plugga en timma varje dag åtminstone.
Får lite panik och ångest över att jag har latat mig så himla mycket de senaste
veckorna. Nu gäller det att ta sig i kragen.

Det känns som en evighet tills jag börjar hemspråket nu. Gah, tiden står typ
still. Men jag ska göra annat för att fördriva tiden.. Läsa lite ur Breaking Dawn
kanske? JA! :D Vi hörs gott folk.


Overnight train to Laos by Bеn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0