Men.play.the.game; women.know.the.score.

Idag var jag dålig med uppdatering, sorry. Har varit allmänt lat. Har inte heller pluggat
som jag skulle ha gjort idag. Men har tänkt ut att jag ska plugga stenhårt under de
andra dagarna. Ska nog ta och dra till stadsbiblioteket imorgon så man kan plugga
i lugn och ro. Imorse var det hur som helt träning. Stenhårt också! Jag mådde illa
efter en stund, blir alltid det på söndagsträningen. Tror att det är eftersom att jag precis
hade vaknat och inte fått i mig något ordentligt. Ingen skada skedd, fick ta det lite lugnt.

På eftermiddagen var det dags för lillebrors födelsedagskalas. Hela familjen var samlad
och han blev jätteglad. Han fick massa presenter och ett PSP! Åh, vill ha. Men han tröttnar
alltid snabbt på sina leksaker.. kanske jag kan ta över det nästa vecka? ;)
Vi fick dessutom träffa storebrors flickvän för första gången och det var hur trevligt som helst.
Hon var assöt! Nu ska jag kaaaaanske ta och plugga lite, sedan är det The Holiday som går
på 3an. Missa inte den, för Jude "hot-as-hell" Law är med.. dreggel..











Kommentarer
Postat av: venus

ÄR DET DIN LILLEBROR PÅ BILDEN ELLER DU NÄR DU VAR TIO??????????!!!!!!!! SNACKA OM KOPIOR!

2009-02-02 @ 16:09:09
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Soraia

Hahahaha ja vi liknar fan :D

2009-02-02 @ 20:03:22
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Aisha

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG SORAIA DIN BROR!!!! HAHHAHAHAA SOM VENUS SA!!! KOPIIIIIIAAAA omg gaaaash

2009-02-02 @ 20:55:31
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0